Psyche : better

How ro read people like a book - the personality class

tafsiran mimpi - Islamic class

Alhamdulillah. result final dah keluar. better than expected. lebih kurang sama dengan sem lepas. ada yang menaik, ada yang menurun. Alhamdulillah and Alhamdhulillah again. exam kali ini (yang lepas) sejujurnya saya tak berani nak letak target. tak berani nak mengharap yang sangat. walaupun pada mulanya target memang nak aim for the 4flat. tapi rasanya lepas tu memang flas teruih.

tapi Allah sangat baik. sangatsangat baik. masih lagi berikan saya result yang baik untuk saya (yang mana saya ingat sebelum ni saya ada harapan jadi calon yang akan fail@resit paper. hehe. exaggerating) sebab exam kali ni saya tak berapa buleh nak study sangat sebab dapat migrain yang agak teruk di tengah sem, dan tak ready awal, masa study week yang sepatutnya hanya untuk revision tapi saya baru tercangak cangak nak menghafal facts and cases, dengan saya yang tak dapat rentak to cope with the semester and the subjects walaupun di hari hari terakhir semester. sedih kan?


rasa macam terpukul@kena sindir direct dengan Dia pun ada jugak bila tengok result. rasa malu sendiri pun ada. hee. nak kena rajin lagi ni untuk sem depan. kena belajar untuk ignore distractions yang tak sepatutnya, dan fokus pada study. yeazaa. kalian tolong doakan sekali ek.


walau macam mana pun, saya enjoy dengan course yang saya ambil. mungkin kerana minat. mungkin juga sebab tanggungjawab. buat research, pergi sana sini bermacam negeri untuk siapkan asemen, kan kawankawan? buat kawankawan sekelas SHYbatch4, tahniah untuk result kalian. sem depan buat yang lebih baik lagi. aite? :D

special thanx pada semua groupmate untuk semua subjek - sha, wana, tasya, amanda, lynn, atin, imoh, barath, salman, ain, dll. thanx pada rumet (sha) yang sangat best. i'm habing a great time with you guys ^_^

sem depan dah tak duduk sekolej dah. berpindah randah semua. mogamoga perkara ni tak menyusahkan kita untuk buat asemen nanti ye. orite, may Allah bless. 


salam dari wilayah tengah :)

Comments

Cik Iman said…
weee..alhamdulillah..huhu..i paham sgt perasaan you.betul.bila kita expect kurang dan Allah berikan yang baik..tambah2 pula kita tau macam mana usaha kita..rasa malu dengan Allah kan.

p.s: peluk cium ainin yang cumel itu
iman....kalau enti tak tinggal komen, memang sampai mati rasanye ana tak tau enti ada email. ish2..

ainin lani sangat nakal..tak sanggup den nak jaga..mmg patutlah Allah tak bagi ana adik. ngeheheheheheheheh
Cik Iman said…
hehe..nakal-nakal ainin, yang tu jugak la buat maksu dia senyum..
sakinah said…
sarah, ni soalan takde kaitan sangat pun. hehe. err satu kelas dengan salman eh?

Popular posts from this blog

i'm back

2014: Beli Kereta, Kahwin, Property Pertama dan...??

Give me a reason.