Famili : Kakcik


masih ingat lagi masa result semester lepas keluar,
yang seorang lebih baik keputusannya dari seorang lagi.
masingmasih dah janji, sem ni nak score 4flat. 
siapa dapat score kena treat yang seorang lagi.
[peep, hang ingat lagi dak ni?]

UIA sudah masuk mode Final Examination untuk semester dua ni.
moga Allah mudahkan kakcik saya.
moga Allah mudahkan abang Ghaz saya.
moga Allah mudahkan juga Iman saya.
moga Allah mudahkan semua sahabat sahibah saya di UIA. 
all out yeh sem ni.

saya yakin semuasemua ni buleh buat punya. yeaha!

moga Allah beri ketabahan, kerajinan, kesabaran, kefahaman, dan kekuatan ingatan. insya Allah, yang Allah nak lihat usaha kita, bukan natijah.

saya nak dapatkan 4flat sem ni. jadi saya mahu kalian juga dapat 4flat juga. moga Allah makbulkan!


***


nak dapat 4flat, usaha kenalah 4flat juga ye. [peringatan buat diri sendiri juga]. usaha sehabis boleh. dan yakin dengan bantuan Allah pada hambahambanya.


jadikan "belajar itu salah satu medan jihad, dan merintis jalan ke syurga" itu satu motivasi diri. yea. buat motivasi sarah hamizah juga.


'ala kulli hal, bittaufiq wannajah :)



for me to remember, for you to ponder


[] sarah hamizah takda mood nak study. malas. serabut sikit. moga Allah rajinkan. siapa ada jumpa pil rajin, cecepar PM saya ye. saya nak beli T.T

Comments

thanks my dear :)

4flat? erkk.
+akufobia+ said…
gogogo.semangat.

afeefah ke kakcik?ohh.
peep> gogogo!

fobia>iye fobia..

Popular posts from this blog

i'm back

2014: Beli Kereta, Kahwin, Property Pertama dan...??

Give me a reason.