gadis itu : sentap


 


a very good reminder for us to ponder. ey?
baru sekejap tadi. ber FB dengan mereka kat atas tu.
tanpa disedari dapat satu peringatan. 
memang tersentap sampai ke ulu hati!
Alhamdulillah..
baik.
cuba bayangkan, semua yang ada kat keliling kita bercakap.
nak lari@sembunyi kat mana agaknya ye?
bantal kita bercakap.
kerusi kita bercakap.
report apa yang kita buat.
ngaa.
seriously takut T_T
takut kalu depa report perkara yang tak baik yang kita buat T_T

for me to remember, for you to ponder

[] hilang pendrive dan semua data dalam tu. doakan pendrive tu ku jumpai kembali! 

Comments

a'ah. takut lah gak. baru terfikir.. semua yg kt buat akan di rekodkn.. huhuuhuh.. peringatan yg bergunaa....
+akufobia+ said…
sebab tu tak semua boleh report kat dunia.supaya kita beringat sendiri.supaya kita yang mencari DIA.bukan DIA yang selalu sangat nak ingat kan kita untuk ingat DIA.kang kata DIA busy body pula.kang kata takde freedom.aleale.
Anonymous said…
yup. benda2 itu tak report pun, Allah dh tahu. kita sbg manusia yg slalu lalai :(

Popular posts from this blog

2014: Beli Kereta, Kahwin, Property Pertama dan...??

Give me a reason.

i'm back