teringat



assalamualaikum semua. sehatkah? momentum Ramadhan kalian sehat tak? saya punya, er. masih cuba nak maintain. doakan :)

semalam. masa kelas psycho, belajar fasal operant and classical conditioning. dan lihat lihatlah experiment yang berkaitan dengan behaviour. tapi experiment ni dia buat kat tikus. chumil. tikus putih.

buat saya teringat dengan memori KMP. best. masa experiment Biologi. bedah bedah tikus. saya dapat tikus betina. tapi. masa tengah bedah tu. baru perasan. rupa rupanya tikus betina tu tengah pregnant! huwa.sedih sangat. saya buleh nampak ada baby tikus tu dalam womb mak dia.

minta maaf mak tikus. rasa macam pembunuh pun ada jugak. baby yang tak berdosa. macam manalah ye dengan manusia zaman sekarang yang sanggup buang anak. tak rasa sedih ke? saya TERbunuh anak tikus pun rasa serba salah. yang kalau mak tikus tu bukan saya yang bunuh. makcik pembantu makmal tu. hee.

cakap banyak pun tak guna, so here goes the pictures :)
ok, get ready! cikgu ju tunjukkan demo dulu

ok. it's my turn. mari start!

ni baby tikus tu :(

isi kandungan perut tikus.

finished! siap. kesian mak tikus. hee


for me to remember, for you to ponder.

[] you may give me thousands of rats, frogs, lizards and so onn. but dont ever give me the lipas!
[] best oo. siapa tak buat ni memang rugi.
[] sakit kepala lah buat journal. sedih paling..

Comments

tengku said…
eeeeeeeeeee..sarah.....geli sgt tnjk gmbr2 ni....
saraH²amizah said…
heee..syitah..nak geli buat apa nya..rilex sudah ^o^..lipas lagi geli..ei..
Aura Besi said…
kenapa saya tak jadi doktor? sbb sy kena berdepan kesalahan membedah orang n menyebabkan orang berdarah~ owh!!

je, buat tikus salai~ nnt jual cakap tupai salai. wee^^
saraH²amizah said…
besi, kamu buat saya ketua geli hati. haha

Popular posts from this blog

i'm back

2014: Beli Kereta, Kahwin, Property Pertama dan...??

Give me a reason.