ingin setia


Kem JATIDIRI yang dirindui

bersama timbalan kem kom JATIDIRI, kak hidayah dan sahibbah tersayang, adila

para fasilitator kem PeWARIS 5

with my group - kumpulan 8

Aku ingin mencintai sahabatku dengan segenap hatiku
sahabat yang baik adalah
sahabat yang seiring denganku
dan menjaga nama baikku
ketika aku hidup atau selepas matiku
Ku hulurkan tangan kepada sahabatku
untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang
Semakin ramai sahabat
semakin aku percaya diri
Aku selalu berharap mendapat sahabat sejati
yang tak luntur baiknya dalam suka dan duka
Jika aku dapat, aku ingin setia padanya

-IMAM SHAFIEE-

Comments

motivasiinsan said…
ALHAMDULILLAH aku ditakdirkan mendapat ramai disekelilingku insan yang bernama sahabat.
Aisyah Ulya said…
Rindunya kat grup 8..

Rindunya kak sarah :)

Saayang kak sarah..

Moga ALLAH sayang kita kak sarah..

Bila ntah nk jumpe lg kan?

Kak sarah guna no mana yer?

erm.. Doakan kite tau kak sarah..

Hajat nak choose medic Jordan..

Moga ALLAH beri kekuatan.. :)

Do da best Beat da rest..!

Chaiyoo chaiyoo kak manjer :)
saraH²amizah said…
motivasiinsan> Alhamdulillah..perlu berusaha utk menjadi sahabat yg baik

aisyah> rindu aisyah jugak.. boleh insya Allah..study molek, score elok2, then minta JPA.boleh insya Allah.asalkan niat belajar betul, Allah akan mudahkan..

akak hajat nak pi ziarah adik2 kat smakl.boleh la aisyah jadi tourist guide nanti naa..
terry bogart said…
masa kem JATIDIRI tu ada pergi jadi fasi gk..

yup.. sangat kagum ngan ketabahn fasi2 yg stay sana sampai 3 bulan.. memang kagum ..semoga kalian dirahmati
saraH²amizah said…
betul..sangat kagum dengan ketabahan mereka.

tapi rasanya takdala sampai 3 bulan..48 hari je..

Popular posts from this blog

i'm back

2014: Beli Kereta, Kahwin, Property Pertama dan...??

Give me a reason.