my LOVE

-moga benih cinta kekal hingga ke firdausi-

my umi and my ayah.
i miss and love them both.so0o0o0o0o0o0o0 much.
setiap hari saya berdoa.
agar umur saya dan mereka dipanjangkan.
agar kami dapat berjumpa dan bermesra kembali.

moga Allah sayang umi dan ayah.
moga Allah rahmati cinta umi dan ayah.
moga Allah beri kesihatan kepada umi dan ayah.
agar gerak kerja dakwah mereka tidak terbantut.
hanya kerana sakit lutut!
moga moga Allah beri mereka peluang.
untuk terus thabat di atas jalan ini.
jalan yang umi dan ayah yakini.

salam sayang dari anak umi dan ayah.
far away from Perlis.
-manje-

Comments

Humayra' said…
rindu mck ani n pck zainal juga..
ameen..
moga semua sihat dan dipelihara olehNya..

lama xjumpa nanny. apa khabar ya skrg?
Anonymous said…
mereka beruntung dapat anak seperti anda.

serius saya katakan. saya yakin mereka akan bersyukur atas pemberianNYA.

mak dan ayah tidak meminta harta mahupun wang ringgit, mereka juga tidak meminta balasan apa2 dari anak mereka, kecuali anak2 dapat menghormati, dan menyayangi mereka.

anda seorang anak yang baik!, bgus , teruskan, jgn sampai mak atau ayah anda berasa sedih dgn anda dek kerana kebiadaban anda.

walau apa pun mereka lakukan terhadap kita sbg anak, ingtlah, mungkin itu hanay segelintir atau sekelumit sahaja yang kita nampak, pengorbanannya tidak dapaty dinilai dan dihitung oleh mata kasar mahupun calculator canggih lagi besar.

teruskan menjadi anak yang solehah!doakn saya juga..ameeenn

Popular posts from this blog

i'm back

2014: Beli Kereta, Kahwin, Property Pertama dan...??

Give me a reason.