BENCI


ONE WORD : BENCI
saya benci dengan aplikasi UBuntu
SEBAB?
sebab dia lembab lagi melembabkan
sebab dia gila lagi menggilakan
sebab dia..ish!

saya benci duduk di Kolej Matrikulasi Perlis
SEBAB?
sebab setiap hari saya jumpa lipas
setiap hari saya jerit disebabkan lipas
sebab lipas hinggap kat telinga saya
sebab lipas terbangterbang dalam bilik saya
lipas ada di bilik
di toilet
di koridor
sebab lipas ada di manamana!
yap.banyak kali saya menangis.
hanya diSEBABkan lipas!
aaaaa
saya benci LIPAS!

+perkara yang simple ini sering buat saya tension!+

Comments

+akufobia+ said…
polispolis,nak buat aduan.da buat aduan ke?hoho.
~chickenrice~ said…
lipas memang pemusnah kebahagian manusia.pembenci lipas.aaa.
+akufobia+ said…
tapi kenapa DIA ciptakan lipas?takde fungsi@hanya untuk menguji kesabaran diri@membuat kita sentiasa bersihkan diri?
saraH²amizah said…
hmm.try cek ape fungsi lipas di dunia.ana tanak cek.keh3
+akufobia+ said…
haha.senget.semata sebab takutkan lipas.dush.
+akufobia+ said…
Sesetengah tulisan terawal berkaitan dengan lipas menggalakkan ia digunakan sebagai ubat. Pedanius Dioscorides (1st century), Kamal al-Din al-Damiri dan Abu Hanifa ad-Dainuri (abad ke-9) semuanya menawarkan ubat yang mencadangkan ia digiling dengan minyak atau direbus. Senarai penyakit termasuk sakit telinga, luka dan "masaalah peranakan gynecological."[perlu petikan]

Lipas turut menyumbang kepada industri pengawalan serangga perosak yang bernilai jutaan ringgit, tetapi masih gagal menghapuskan lipas sepenuhnya.[http://ms.wikipedia.org/wiki/Lipas]
+akufobia+ said…
ayyo.buat ubat ke.haha.
saraH²amizah said…
ish.dia pi cek sungguh2.ish3.berani sungguh.kang time cek kluar gamba lipas mau pengsan nanti.hu
+akufobia+ said…
haha.tengok gambar je pun nak pengsan ke?tak payah la.penat je pengsan.
bikrunnajah said…
gelak bce post nt ni...bole bygkn cne sara jerit sbb takutkn lipas...hahahaha...funny la..
+akufobia+ said…
haha.mesti sebab pernah masa sekolah kan.ok.tak dapat bayang sebab tak pernah dengan sarah jerit jumpa lipas.ke ada yang nak replaykan@demokan?nanana.
saraH²amizah said…
gong sungguhla nadia nih.hahaha.egt time kat asrama kalu jumpa lipas.mila yg tolong bunuh.kikiki

Popular posts from this blog

i'm back

2014: Beli Kereta, Kahwin, Property Pertama dan...??

Give me a reason.