pengumuman

salam semua.kat sini saya nak buat sikit pengumuman.
alhamdulillah.kehidupan di KMPerlis ni memang best.
alhamdulillah.kat sini seminggu sekali ada kelas IT.
yang bestnye..kalau buat tugasan cepat,boleh bukak internet.hehehe
tapi kat sini guna UBuntu.so susah sikit la nak biasa.tapi lagi sng skit dari wondows.
so.pleh kerana saya agak mahir guna komputer, senang kata selalunya saya dpt la buka internet.
kesimpulannya.
sapa nak beremail dgn saya, just hari rabu pukul 10 ok?
kalu saya nak update blog pun hari rabu je.seminggu sekali
kueng3.
kat sini bukannye takde tenet kat pustaka.tapi sbb jadual sgt pack.rasa cam bazer masa kalu bukak tenet malam2.
saya nak dptkan 4Flat.doakan ya

ok.got to go.
wassalam

Comments

+akufobia+ said…
gogogo.semangat 4 flat.semoga istiqamah ke akhirnya.
janas said…
bestnye dah blaja banyak
bile nak masuk nih!!
BATU BERSURAT said…
Nak pulun Pointer biar masa 1st year. Biar org lain honey moon, kita bedal study walau hanya dgn honey star siang malam...kuikuikui...

Rajin-Rajin menuntut Ilmu,
Jangan "tersesat di Perigi Acheh",
Perdalamkan telaga ilmumu,
Kelak diri tidak diperleceh...

Wassalam
saraH²amizah said…
hehehehe..
jgn di ulang perkataan perigi acheh tu ustaz..
perit rasa telinga ni..
kuikuikui

Popular posts from this blog

2014: Beli Kereta, Kahwin, Property Pertama dan...??

Give me a reason.

i'm back