senget

KLIBF.hmm.best.luas.besar.banyak booth.
alhamdulillah.saya dapat pi KLIBF.gembira yang amat.
hampir 1000 duit dibelanjakan hanya untuk memborong bukubuku.
pesanan. jgn sesekali rasa rugi membeli buku yang berfaedah!

macammacam buku saya beli.buku hilal asyraf saya borong semua!.kuikuikui.lawak.apa yang lawak?lawak sebab ramai orang yang melihat+memegang buku hilal, terus saya promote suruh beli..
"ha..belibeli buku nih.best!saya dah baca dah.."

sampai ada orang tanya,

"awak ni promoter ke?kenapa pakai baju sempoi je.tak pakai pun jaket ANIS?"

dush.wallamak.malumalumalu.punya la semangat nak promot buku kawan.sampai orang ingat saya promoter.akak casher tu buat tak kesah je.dia lagi suka orang beli buku kat kedai dia.

"er.saya memang promoter.tukang promote buku kawan.hahaha.penulis ni kawan saya!."

berkat manis mulut saya bukak cerita basic pasal VT,alhamdulillah,ramai jugak la orang yang membelinya.hadeih..
hilal, enta kene bagi ana buku free satu set nih.penat ana tolong promote kan.

oklah. got to go. salam

Comments

+akufobia+ said…
walla.beruntung hilal ada kawan seperti kamu.ngee.kan best kalau semua baca buku sama.haha.
+akufobia+ said…
rm1000?huwa.banyaknya.hu.beli buku apa lagi?hayya.
+akufobia+ said…
sebenarnya bangga kan bila promote buku kawan.hoho.+bangga bila orang lain beli buku kawan.hoho.bestnya.
Humayra' said…
nt promote kalah ana promote..
ana promote kt kawan2 sniri jer.. xder la smpai kat booth tu promote kt sume orang.. hehe..

rupe2nye sahibah ana sorang ni lg semangat.. (^_^) xpe la.. kirenya.. bukan ana jer yg bersemangat..
Hilal Asyraf said…
Ana tersengih je. Patut la dalam 4 hari habis 1000 unit. ha3...

Ana dengan penuh rasa rendah diri, ucapkan terima kasih kepada kamu.

Semoga ALLAH redha...

~seorang biasa...

Hilal Asyraf

Popular posts from this blog

i'm back

2014: Beli Kereta, Kahwin, Property Pertama dan...??

Give me a reason.