Ihtifal SMIH

woinkwoink.
tak sabarnya nak pergi ihtifal pagi ni.
bangun pagi awalawal.
solat subuh.
siapsiap.
ehe.
semua xgenian kena pakai warna merah atau yang senagkatan dengannya.
warna merah hati.
itu baju saya.
siapsiap.
turun bawah.buat sarapan sempoisempoi.
siap pun nasi gorengnya.
sarap ngan umi.
bukak pc jap.
tulistulis.
cepatcepat salam umi.
umi tak sehat sgt.
ayah kat KL.
saya pergi sendiri.
hu.
dengan kawankawan yang senaseb mcm saya.
nawal.muna.wani.
wokeylah.saya nak pergi jemput nawal+muna+wani.
doakan perjalanan saya dan semua orang selamat yeah.
ok.pergi dulu.
+++++++++

mungkin ini kali terakhir akan saya jejakkan kaki di dewan nusa mutiara tu.
tak sabarnya!
doakan majlis berjalan lancar ya hari ni.
doakan juga saya dan semua orang selamat sampai nanti.
doakan juga ramai xgenian yang datang.
buat yang tidak dapat datang, takpa.
ini bukan perjumpaan kita yang terakhir insya Allah.
wassalam

Comments

+akufobia+ said…
gembira.suka.huhu.nak raikan merekamereka yang berjaya.supaya mereka dihargai.dihargai atas kejayaan mereka.supaya mereka lebih ghairah lagi untuk lebih berjaya untuk diri mereka sendiri+berjaya untuk orangorang yang mereka sayang.tak lupa DIA gak.huhu.support korang buat mereka rasa ingat menjadi lebih hebat lagi.semoga menjadi inspirasi kepada mereka+korang pun terinspirasi oleh kejayaan mereka.korang pun semangat berjaya+samasama berjaya dalam bidang masingmasing.hoho.semangat.haih.semoga semuanya dipermudahkan.diberi yang terbaik untuk kamukamua+kamu.ameen.

Popular posts from this blog

i'm back

2014: Beli Kereta, Kahwin, Property Pertama dan...??

Give me a reason.