ceritaceriti

alhamdulillah.ainin tengah tido. ada masa nak online kejap.

flash back sejenak.

ummu kata dia pi KUIS untuk HIMEGA hari kames tengahhari.betolak ikut rombongan johor.awat awal sangat ek?kak nawal kadir kata start hari jumaat.kul 5 pulak tu.em.tapetape.saya pi hari jumaat.bas pukul 10.pi sorang2.saya tak ikut robongan.sbb nak jumpa my lovely kakak dulu hari khamis tu.kalu tak tak dan nak jumpa.sedih nanti.ok.esoknye.saya naik bas mara liner.best jugak.selesa.laju pulak tu. tapi selamat alhamdulillah.sampai serdang pukul 2petang.aish.cikwan(pakcik saya baya kakak)datang lambat pulak.datau lambat,nak makan dulu la..isi minyak dulu la. hey..panas je saya.tapetape.sabar2..cikwan amek.terus singgah rumah nenek kat bangi jap.iron baju cepatcepat.solat jama' then terus pi KUIS.sampai sana lebey kurang kul 4.hadeh..kat mana dia buat ek?call kak nailah.o.tunggu depan masjid.aik?awat dah ramai sahibbah dah sampai..tengah main game pulak tuh.bajet diri ini sampai awal sbb katenye program start pukul5.ghupeghupenya salah informationlah.program start kul 10 pagi tadi.hadeh.malumalumalu.sangatsangat malu.patutla ummu pelik saya nak bertolak kul 10 pagi tadi. saya baru naik bas,orang dah mula program.

program buat 3hari dua malam.

malam sabtu tu saya ballik bangi.kampung saya. tudia.depa maghah la..
"ei sarah. hang datang paling lewat. balik paling awai na..mana aci camnih.."
sori2 kawan..
saya tak dapat nak elak. bas saya pukul 9pagi esok. sori2.esoknya.pakcik saya tolong hantar pi stesyen bas kajang.kelangkabut pagipagi tuh.naik bas Eagle. saya syorkan. anda jgn naik bas nih. very poor in condition.tak tetap masa.lambat.sekali benti 1 jam!.geram saya. lepas tu banyak kali pulak tu dia benti.hei.angin satu badan.rancangnya nak pimajlis jamuan xgen yang SMIH buat utk kami.tapi takdan sampai.majlis mula pukul 1.30. kul 1 saya dekat yompeng lagi.hadeh..Allah izin demam pulak time tu.itula. kita ni merancang. ALlah pun rancang jugak. then.rancang2nye balik awal sbb nak pi majlis jamuan tu. skali dah lambat+demam. tak dapat pergi.adaltu hikmahnye tu..kat rumah.banden n kak intan dah balik dari ipoh.siyan depa.kerja 7hari seminggu.dokter lakatekan..penat..balik2 demam.tido.

ok.takat tuje dulu. ainin dah bangun la pulak.
tunggu post untuk HIMEGA heh!
ok.wassalam

Comments

+akufobia+ said…
huhu.sampai lambat balik awal.huhu.

Popular posts from this blog

i'm back

2014: Beli Kereta, Kahwin, Property Pertama dan...??

Give me a reason.