Rabbi, lapangkanlah

allahumma 'aafina fi badanina
allahumma 'aafina fi sam'ina
allahumma 'aafina fi bashorina

my dearest umi. kurang sehat hari ni. lelah umi datang lagi. umi kata dada rasa ketat. susah nak benafas. hari panas sangat kut hari ni. tu pasal lelah umi datang lagi. takpun sebab umi dan saya pi kemaskemas rumah sewa kami kat sri pulai. umi alah habuk. em.

my lovely sister in law pun kurang sehat hari ni. kak azi demam. demamdemam pun boleh lagi pergi kenduri kawen kat ayer hitam. abah dia ajak teman. em.

my lovely niece pun kurang sehat. Ainin sofiya demam. kesiyan. jangkit dari kak azi mungkin. baru 4 bulan dah demamdemam. meragam tak tentu pasal. nangeh jek. hidung dia tersumbatsumbat dengan hingus. nak menyusu pun susah.haish. kesian saya tgk dia.

saya sendiri pun kurang sehat. em. kaffarah dosa mungkin. my chest pain datang balik. doktor kata mucsle chest saya problemo. saya pun tatau kenapa.

Rabbi.
lapangkanlah pernafasan umi saya
Rabbi.
berilah kesihatan kepada kak azi saya
Rabbi.
kurniakanlah keselesaan kepada ainin sofiya
Rabbi.
lapangkanlah mereka!

Comments

+akufobia+ said…
RABBI.sihatkan mereka.sihatkan semua.agar mereka dapat kembali ceria.ceria untuk sarah.ceria untuk MU.ENGKAU penyebab segala penyakit sembuh,sembuhkan lah merekamereka yang sarah sayang.ameen.

Popular posts from this blog

i'm back

2014: Beli Kereta, Kahwin, Property Pertama dan...??

Give me a reason.