MacamMacam




em.penat.sangat penat.
kenapa ek penat?
o.
rupanya saya kemas gilagila bilik saya tadi.
susun atur balik.bagi ada teenage punya style.cheh
tengah syok kemaskemas.jumpa sekor lipas mati.
adeis
chemana nih?
saya memang takut lipas.aiyak.
terpaksa turun bawah.panggil umi.mintak tolong alihkan 'mayat' lipas.
adeih.umi taknak la pulak.
10minit merayu,umi cair.keh3.terpaksalaa naik atas.tolong anak dia buang lipas.
keh3.
ok.terus sambung kemas.
kemaskemaskemas.siap pun.
eh.
kat tv3 ada crita hasnul n atuknya.tengok jap ah.
pehtu.makan.
em.
penat.
bilik pun dah berseriseri.
ni yang syok nih.
em.
penat la
baring jap.
tertido pulak.
tido mati!keh3.
bangun2 dah lewat.
amma.blom solat maghrib.
solat dulu la
ok.
dah solat dah.
turun bwh jap.
woit?
ayah tgk tv sorangsorang.
mana umi ek.
o.
pi utm sat.
ok.
tanya ayah nak makan tak?
"nak"
makan mee ke nasik?
"duadua bole.."
aiyya..duadua skali nak makan?
tape2.skaliskala
makan ngan ayah.
berdua jek.
bosan.
baby takdak
blom balik lagi.
em.
bosan lagi
satgi ada penyampaian.
nak dgr tak?
dgr jela.
dah lama tak refresh iman.
ok.
o.
pasal qadhiyah islamiyah.
habeh.
baby pun balik.
baru sampai.
pehtu lepak2 dgn family.
kul 12.00
suma org masuk tido.
alamak.
tak ngantok lagi.
tido lama sgt ptg tadi kut.
em.
nak wat apa ek?
baring jap.
tenampak gambar GT (gunung tahan)
em.
rindunya ngan budak2 GT
abgabg guide..
baik.
ala.
rindu lagi
chemana nih?
em.
turun bawah jap.
bukak komputer.
bukak gambogambo GT
adeih.
mau nangeh la pulak.
knape ek
rindu sgt kut suasana tu
thanx to all GTian
korang mmg the best.
dah puas tgk gamba.
tapi still tak ngantok.
em.
bukak tnet jap ah
cek emel
tgk2 blog org
ai..
ngantok blom dtg.
tulih2 kat blog la
nak tulih apa ek?
em.
tajuk dia macam2.
nak isi apa ek?
em.
"woi!nila isinya makcik!"
o.
heh.
keh3.
ok.
dah tatau nak melalut apa lagi.
chow
wassalam

Comments

+akufobia+ said…
ngee.ni kes da bosan sangat la kan.da takde benda nak buat.kuku.nak cepat tidur apa kata baca buku.buku kanang anak langkau.buku magic ana.kalau baca comfirm tidur.setakat ni berkesan untuk ana.tapi masa sekolah la.tak tahu la sekarang macam mana sebab da tak guna lagi buku tu.seram sangat.magic dia power habis.takut terbaca masa driving.tertidur.teraccident.ha.macam mana?taknaktaknaktaknak.ok.semoga hari esok ada DIA ilhamkan bendabenda yang best yang boleh dibuat buat isi masa cuti dia yang da semakin pendek.lalala.jangan sedihsedih.kamu kena kuat.ideaideaidea.apa nak buat esok ek..(tengah fikir.)

Popular posts from this blog

i'm back

2014: Beli Kereta, Kahwin, Property Pertama dan...??

Give me a reason.