Alhamdulillah..

Salam semua!

Saya hanya ingin melahirkan rasa gembira+bersyukur kerana Allah telah mempermudahkan urusan test JPJ saya hari ni.

Alhamdulillah, saya lulus! he3(gelak ada makna)

Terima kasih saya ucapkan kepada kak Mah, Abang Zaidi n Kak Memey sepanjang proses pembelajaran berlaku.

Gembira kerana doa saya Allah makbulkan..Doa apa yea?
Saya berdoa agar ALlah mudahkan segala urusan saya hari ini. Alhamdulillah, segala urusan menjadi amatlah mudah.

Bermula daripada mengambil nombor, naik kereta dan terus test di jalan raya, sehinggalah test parking. Saya hanya perlu menunggu beberapa minit sahaja untuk sampai giliran. Tak macam orang lain yang terpaksa menungu sejam lebih hanya untuk test..

SAya juga dapat pegawai JPJ yang manis mulut. Pot pet2 dia dalam kereta. Saya yang tengah nerbes ni pun jadi relax je bila berbual dengan dia. ALhamdulillah, thummalhamdulillah..

So, akhawat xgen, bila lagi kita nak buat program ziarah? ikhwah dah start dulu..Mana buleh jadi nih?

Comments

mabruuk!! tahniah! congratulations!!
:)
boleh la drive untuk mak ayah amik result nanti [sengaje je sebut bendalah neh... ngeee~]
;)
+akufobia+ said…
tahniah gak.power seh da lepas.huhu.kasi expert dulu baru jalanjalan.huhu.jangan nervousnervous.huhu.gelabah tu tak best kan?thehe.berhatihati di jalan raya.lepas ni boleh pusingpusing 1 JB ziarah kawankawan.hu.mesti rindu sangat kan.ngee.

Popular posts from this blog

i'm back

2014: Beli Kereta, Kahwin, Property Pertama dan...??

Give me a reason.