Anak Februari

Assalamualaikum semua.

Alhamdulillah, hari ini dan semalam Allah telah memberikan saya banyak kegembiraan.

Kegembiraan yang pertama, semalam saya telah berjaya membawa kereta tanpa sekali pun kene marah. Puas.

Kalau tak, mesti Abang Zaidi (instructor) cakap macam ni

" Sarah, aku ni naik kereta ke kuda hah? " Aiyoyo.. Alangkah malunya bila kene marah macam tu.

Esok saya ada test QTI, doakan saya ya. Moga Allah permudahkan urusan saya, dan kamu semua.

Kegembiraan yang kedua, hari ini hali lahir saya.

Alhamdulillah, allah beri kesempatan untuk merasai nikmat hidup selama 18 tahun. Moga Allah beri saya kekuatan untuk terus istiqomah dalam amalan, dan istiqomah di jalanNya.

Di sini saya ada satu permintaan. Kalau saya ada buat kesalahan dan dosa yang tidak sepatutnya seorang muslim itu buat, tegurlah saya ya.

Sebab saya pun mahu menjadi penduduk syurga. Marilah kita saling tegur menegur untuk kebaikan

Orites..

Di kesempatan ini, saya nak mengucapkan selamat hari lahir kepada sahabat² yang kenali, kasihi dan sayangi kerana Allah.



Anak² Februari (mana yang saya tak tulis mintak maaf lah ye..saya bukan tak nak tulis, tapi tak ingat)

01 - Muhammad Hilman Fazli

02 - Baihaqi Mohd Hatta

02 - Nur Hanim Roslan

03 - Nur Hamizah Amalina Muhammad

03 - Lek Ruzi Mat Juri

07 - Muhammad Amiruddin Abdul Aziz

14 - Maisarah Abdul Malik

14 - Abdul Hamid Nasution

15 - Ustaz Anuar Musyaddad Lokman

16 - Nuurul Izzati Safian

16 - Muna Adilah Abdul Halim

21 - Soleheh Mazlan

21 - Nurul Syuhadah Ramli

28 - Mohd Imaduddin Zainal Abidin

29 - Tawfiq Rahmat

saya nak hadiahkan kalian poem,

God gave a gift to the world when you were born—
a person who loves, who cares,
who sees a person’s need and fills it,
who encourages and lifts people up,
who spends energy on others
rather than herself,
someone who touches each life she enters,
and makes a difference in the world,
because ripples of kindness flow outward
as each person you have touched, touches others.
Your birthday deserves to be a national holiday,
because you are a special treasure
for all that you’ve done.
May the love you have shown to others
return to you, multiplied.
I wish you the happiest of birthdays,
and many, many more,
so that others have time to appreciate you
as much as I do.

By Joanna Fuchs


Moga Allah panjangkan umur, murahkan rezeki, dipelihara iman, bertambah ketaqwaan, dan sentiasa mendapat keredhaan Allah.

Salam mahabbah daripada saya untuk kalian
Moga Allah rahmati kita

Comments

+akufobia+ said…
waha.ramainya lahir bulan februari

Popular posts from this blog

i'm back

2014: Beli Kereta, Kahwin, Property Pertama dan...??

Give me a reason.